Klachten

Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeren of behandelen, dan vragen wij u dit eerst met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing kunnen vinden. U kunt ons altijd bellen (010 425 02 02), mailen (balie.tandarts@hs251.nl) of het contactformulier op deze website invullen.

Informatiepunt
Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. Zij geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Klachtenregeling
Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, dan kunt u terecht bij de klachtenregeling van het KNMT, de beroepsorganisatie waarbij wij zijn aangesloten. Deze regeling voldoet aan de eisen van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Zorgverzekering

Voor problemen met vergoedingen door u zorgverzekeraar kunt u terecht op de volgende website : Klachten over zorgverzekeraar